Njemački tuner već je ponudio nekoliko opcija za doradu snage i izgleda najprestižnijeg Mercedesa. Počevši od nadogradnje snage pod nazivom Brabus B50 – 500 PowerXtra za model S500 4MATIC na 500 KS i 590 Nm najvećeg okretnog momenta do nadogradnje pod nazivom PowerXtra D40 za dizelski model S 400d koji je dobio 40 KS i 50 Nm okretnog momenta.

image

Kod benzinca, zahvaljujući modulu 500 PowerXtra, koji je integriran u elektroniku vozila pomoću plug-and-play tehnologije, donosi 65 konjskih snaga više i 70 Nm više okretnog momenta od serijskog trolitrenog motora. Dakle, umjesto standardnih 435 KS, nakon prerade motora dostupno je okruglo 500 KS i moment od 590 Nm, koji je stalno dostupan između 1800 i 5800/min. To skraćuje vrijeme ubrzanja automobila na samo 4,7 sekundi. Najveća brzina ostaje elektronički ograničena na 250 km/h.

Kod modela S 400d 4MATIC nakon ugradnje nadogradnje modulom PowerXtra D40, šestocilindrični dizelski motor ima snagu od 370 KS i proizvodi maksimalni okretni moment od 750 Nm sa samo 2500/min što osigurava sprint do 100 km/h za tek 5,2 sekunde i najveću brzinu od 250 km/h. Naravno, inženjeri motora u tvrtki sa sjedištem u Bottropu već rade na daljnjem podešavanju ostalih benzinskih, dizelskih i hibridnih modela nove Mercedesove S-klase.

image

Nadalje, već se nudi i sportski, elegantno dizajnirani aerodinamički program, kotači po mjeri promjera 19 do 21 inča, spuštanje karoserije i ekskluzivne opcije za unutrašnjost. Ne manje važno, sve komponente isporučuju se s jedinstvenim Brabus jamstvom od 3 godine i do 100.000 kilometara. Uz sportski, elegantno oblikovani aerodinamični komplet, vlasnici nove S-klase, koja je tvornički opremljena AMG Line paketom, mogu svoje vozilo učiniti još uzbudljivijim.

image

Svi dijelovi su proizvedeni od PUR-R-RIM-a u izvornoj kvaliteti opreme. To osigurava savršeno prianjanje i besprijekornu mogućnost lakiranja. Tako prednji spojler od Brabusa ne samo da poboljšava standardni izgled prednjeg kraja, već smanjuje i podizanje prednje osovine. Još upečatljivije lice čine još dinamičnijim nastavci za bočne ulaze za zrak u prednjem braniku, a tu su i integrirana nova LED pozicijska svjetla u odnosu na serijski model.

Dizajneri su također detaljno revidirali stražnji dio. To uključuje sportski oblikovan umetak za stražnji odbojnik, koji se može kombinirati s opcionalno dostupnim crnim kromiranim oblogama ispušnih cijevi u karakterističnom Brabus dizajnu. “Lip” od karbonskih vlakana bit će dostupan uskoro.

image

Dojam podižu i Brabus monoblok naplaci od lakih legura promjera 19, 20 ili čak 21 inča, koji su prilagođeni novoj S klasi. Kovani naplatci od lakih legura “Platinum Edition” u različitim izvedbama dostupni su kao najekskluzivnija kombinacija kotača i guma. Kod modela na fotografijama postavljeni su naplaci od 21 cola s gumama 265/35 ZR 21 na prednjoj i 305/30 ZR 21 na stražnjoj osovini čiji dizajn impresionira kombinacijom polirane površine s crno lakiranim ventilacijskim otvorima.

image

S Airmatic Sport-Unitom inženjeri su postigli sportskiji izgled i još agilnije upravljanje, naravno bez ograničavanja izvanredne udobnosti vožnje S-klase. Ovisno o odabranom voznom programu, moguće je “spuštanje” do 25 milimetara.

Čisti luksuz i individualnost u interijeru posebna su specijalnost Brabusa. Spektar ponude za novu S-klasu kreće se od ulaznog praga s Brabus logotipima, koji su ili osvijetljeni bijelom bojom ili mijenjaju boju u skladu s ambijentalnom rasvjetom, do ekskluzivne unutarnje opreme koja je prilagođena željama kupca do posljednjeg detalja i besprijekorno je obrađena.

Ovdje prikazana luksuzna podloga dotjerana je dvobojnom finom kožnom unutrašnjošću izrađenom od posebno meke i prozračne kože u kontrastnim bojama porculana i crne boje. To uključuje i nadzornu ploču, kao i središnju konzolu. Veliku pažnju prema detaljima pokazuju ne samo sjedala koja su perforirana milimetarskom preciznošću i također su ušivena u identičan dizajn kocke kao unutarnji dijelovi obloga vrata.

image

Daljnji upečatljivi naglasci postavljeni su s kromiranim premazom za sve prekidače i elemente od ugljičnih vlakana na ploči s instrumentima i na središnjoj konzoli. Opcionalno, dostupni su i setovi Brabus Signature Carbon, koji je razvijen ekskluzivno za novu S-klasu.

Izvor: https://www.jutarnji.hr/autoklub/garaza/jaci-dinamicniji-individualniji-i-ekskluzivniji-brabus-je-vec-doradio-novi-mercedes-s-klasu-15065621

Autoconnect team