Raspon cijena W213 polovnjaka jako ovisi o opremljenosti, a 2,0-litreni turbo dizel od 194 KS najtraženiji je motor

Mercedes E-klase pete generacije (W213) u prodaji je od 2016. godine (od 2017. kao T- Model i kao crossover All Terrain) i sve do ovog ljeta bio je aktualan model.

Aktualan je i sada, ali u dorađenom izdanju u svim pogledima. Ovogodišnji redizajn donio je promjene modela od izgleda, preko tehnologije do motorizacije. Kako to već biva na tržištu rabljenih, osim godina i osvježavanje modela dodatno spušta cijenu prethodniku.

Nije li sada, stoga, pravo vrijeme za kupnju E-klase W213? Njezina prostranost, izvanredna udobnost i vrhunski dizelašii oduvijek su na cijeni kod domaćih kupaca, a ruku na srce, dosadašnji dizajn se ni po čemu ne može nazvati zastarjelim, posebice ako je karoserija oplemenjena AMG optikom.

image

Cijene u Njemačkoj za najpopularniji 220d model kreću se oko 22.000 eura za modele iz 2016. iz primjerice taksi službi njemačkih gradova i s manje opreme (kakvih je već značajniji broj stigao i kod nas), sve do 37.000 za modele poznate povijesti, s malo kilometara i odličnom opremom.

U Hrvatskoj su cijene za E 220d također raspoređene u širokom rasponu, sve ovisno o paketu opreme i dodacima, no recimo da za nekih 250 tisuća kuna možete sjesti u solidnu, četiri godina staru E-klasu pogonjenu najzastupljenijim 4-cilindarskim 2.0 turbo dizelašem OM 654 od 194 KS i 400 Nm koji se pojavio upravo u ovoj W213 generaciji.

image

Performanse: E 220d vozi do maksimalnih 240 km/h, a do 100 km/h 100 km/h ubrzava za 7,3 sekunde. U modelu E 300d ovaj motor s dvije turbine postiže 245 KS pa su i brojke, očekivano, još bolje.

Podsjetimo, kad je bio nov ovaj se model u ovlaštenim salonima nudio od nekih 410.000 kuna uz opremu Avantgarde, a sada, prilikom kod kupnje treba imati na umu da je po pitanju modela već i peta godina na vratima.

Kod primjerice primjeraka sa 150.000 prijeđenih kilometara u pune četiri godine, habanja na materijalima u kabini je vrlo malo, u vožnji automobil i dalje “klizi” asfaltom kao i prvog dana, čak i bez Airmatic ovjesa koji je bio skupa doplata, a koji bi mogao s godinama postati skup za  popravke.

image

Od kvarova smetaju sitnice – neki od dodirnih prekidača u kabini izgubili bi funkciju, no generalno u rabljenom E220d dominira solidan dojam i ugodno iskustvo vožnje, a serijski 9G-Tronic automatik samo pridonosi tom dojmu.

Dobra izolacija od buke i udobna sjedala čine E-klasu 220d idealnom putnom krstaricom koja se pokazala i vrlo štedljivom s potrošnjom od oko 7 litara dizela.

image

Upravljanje je precizno s dobrim povratnim informacijama s asfalta, kočnice su vrhunske, a vrlo visoka razina sigurnosti dolazi serijski.

Prtljažnik Mercedesove limuzine velikodušno je dimenzioniran (540 litara), a prostor u drugom redu je također izvrstan. Uz malo navikavanja na brojne funkcije koje se pokazuju na velikom središnjem digitalnom ekranu (digitalni instrumenti su bilo opcija) sve sjeda na svoje mjesto ako ste i ranije vozili modele E-klase.

Mercedes E-klase (W213) još uvijek nije u službenim statistikama kvarova njemačkog TÜV-a, no uvijek je bila u gornjoj polovici po pouzdanosti pa nema sumnje da i W213 neće razočarati ili iznenaditi u pogledu kvalitete, posebno s dvolitrenim dizelašem vrhunskih karakteristika.

Izvor: https://www.jutarnji.hr/autoklub/rabljeni/rabljeni-mercedes-e-220d-pokazuje-puno-savrsenstva-vrlo-malo-slabosti-i-jos-uvijek-nije-jeftin-15035976

Autoconnect d.o.o.